sila klik jika murah hati :)

Thursday, 26 April 2012

Korang tahu?

aku kata "ma fi qalbi ghairullah" tapi masih ada ruang di hatiku untuk insan yang tidak halal
aku kata "aku tak layak ke syurga, tapi aku tak sanggup ke nerakaMu" 
namun aku hidup di dunia seakan-akan aku kuat untuk rasa pedih api neraka

aku kata aku ingin mendekatiMu,
namun amalku tak seiring dengan kata-kataku








-maafkan aku, kekhilafan aku yang berterusan menyakitkan hati kalian-

Wednesday, 25 April 2012

PAtrick pun dah pandai ^____^







- kita bila lagi? -
~proud to be a muslim, we proud, we love, we spread it~

Tuesday, 24 April 2012

sisi serabut seorang pelajar tahun akhir



\





-comel kan ittew? XD





Dah 2 tahun peristiwa tu berlaku. Yang sekejapan mengubah semuanya. Maaf buat hati-hati yang terluka. Aku seolah-olah mencium bau harum di atas duri- bergembira di saat orang lain bersedih. Maafkan aku. Fitrah aku sama saja berbanding yang lain. Suci juga diriku di saat dilahirkan, hati kecil itu dahaga juga kasih & sayang... Fitrah aku seperti manusia yang lain. Betul. Tiada bezanya kita. Berdiri di atas bumi yang sama, berlindung di bawah langit yang sama, menghirup oksigen yang sama juga. Tidak ada beza. Tapi, maafkan aku. Jika kamu rasa derita di atas bahagia yang cuba aku bina.


tewas
-AKU JUGA TERLUKA, MELIHAT ORANG LAIN TERLUKA KERANA KU-

Friday, 20 April 2012

Bicara Hati




Takkan ku salahkah fitrah kerana membuatku rasa begini ,
Takkan ku salahkan hati kerana selalu merasa sangsi ,
Apatah lagi untuk ku meletakkan sepenuhnya kesalahan itu kepada Dia yang memberi ,
Aku redha , aku pasrah malah aku bahagia walaupun rasa itu hadir
Kerana kuasa itulah yang mendekatkan aku mengenali Pemberi Nya ,
Dan kerana rasa itulah membuat aku semakin hari semakin berjuang mendekatiNya.
Dengan rasa itu , membuat aku merasa semakin dicintai dan semakin mencintai Dia yg Satu..
Alhamdulillah , Terima Kasih, Ya Allah ;)~

Tuesday, 3 April 2012

Tahun Akhir! -Part I

Assalamualaikum. heyy.. Dah tahun akhir? Sooo cepatnya masa berlalu. Rasanya baru je semalam nangis-nangis masa minggu orientasi homesickness punya fasal dan menyebabkan room mate - cik yat, cik ann dan cik rad tidak berani menegur. haha. soo childish! but now.. see? eventually in final year...Final part to go....and.. sobs sobs. kalau dulu meratapi kerana terpaksa meninggalkan rumah, kini  meratapi kerana terpaksa berhijrah ke 1 lagi alam yang baru, entah bersedia atau tak..-PRAKTIKUM !! @ Latihan Industri.. huwaaa...takot kena bulilah...tak mo buli kite, kite budak baik *muka pussy*

okeylah. Abaikan rapikan di atas. tiada kena mengena dengan tajuk entry.

same goes to last dinner, again...Hotel Putra Brasmana, Kuala Perlis menyaksikan dinner pelajar tahun akhir Quantitative Science Association. ~ MASQUERADE ~





 Red Carpet! (malu nk upload gamba ni sebenarnya) ihik!


the important part of the ceremony. ~chinese set dinner!! sukaaaa!!


tempat kejadian.


dont ever forget your mask..!! kata mereka ;)
ok dah. Nanti pulak update! hehe. gedik tak >.<