sila klik jika murah hati :)

Thursday 1 December 2011

nak ucap terima kasih kat brader Kiz!

assalamualaikum pembuka bicara,

ok aku memang orang yang cepat boring. pastu cepat sakit kepala bila mengadap laptop lama lama even 2 jam. 2 jam tu lama ka? bagi generasi X macam aku, tak kot.. erh,,X ke Y aku ni? krisis identiti sebentar.
nampak tak gambar kat bawah ni



okey...kadang-kadang orang blogwalking dan tinggal tapak kaki..
eh,tapak kaki ke erh???



oleh sebab belog ni warna blue-blue jadi spe yang terberjalan ke sini tapak kakinya otomatik akan terblue-blue jugak. yeke? Belog aku dipijak?? okey lupakan pasal belog yang dipijak or apa apa la. 

beliau yang bernama TECHIK tersebut telah singgah ke sini, jadi aku yang baik hati telah blogwalking ke belog beliau iaitu The Kiz's Garden. nak ke belog beliau sila tekan  SINI

kenapa ye nak terima kasih sangat-sangat ni? padahal orang blogwalking biasa la kan...

isk, wajib berterima kasih. sebab beliau menyediakan tuisyen free tau. Aku pun tengah godek-godek belog beliau , tiba-tiba ada tuisyen nak wat header. sob sob. okey, aku memang x reti wat header sebelum ni dan aku memang dah lama sangat cari benda alah ni. jadi tu je sebab musabab kenapa nak berterimakasih kt beliau. huhu, nampak kan header aku yang tak semenggah tu? actually saja try and error, kot kot la jadik..hehe, nanti bleh edit lain.. 




ha..ni header yang sekarang kan? la, senang je rupanya nk wat header...ish! tapi yang aku wat sendiri ni buruk  kan? (werk,angguk jelah.. :D )


tengok..incik belog Kiz punya header..cantik kan? hope someday dapat buat macam ni. heee~


apa-apa pun,

trimas brader Kiz! :)

beliau tak bertanggungjawab ke atas header belog aku yang comot tu. huuuuuuuu~~~~

2 comments:

cik eiyka sakura said...

wat la kat ak satu...:) makaseyyy

cik syue said...

boleh, nk yg cmne, comot? comot sikit atau comot gilerrrr ? make a choice bebeh ! :)