sila klik jika murah hati :)

Tuesday, 17 January 2012

R I N D U

exam untuk semester ni alhamdulillah telah habis dengan jayanya... jadi wajarlah kiranya aku meRINDUi beliau... insan yg bernama ayah.. rindu tau..dulu, masa darjah 3, mengadu kat ayah, "ayah, garanglah ustazah yg ajaq ceq ngaji tu". ayah- "garang la elok, cepat sikit belajarnya". tapi aku pandai... tak pergi terus rumah makcik tu. hu. ayah pun tak marah ke apa, (jarang ayah nak marah). tengok, sekarang? kalau jumpa makcik tu, malu-malu je. hehe.


untuk ayah...rindu anda sgt2. ayah yg terbaik kat dunia. tak nak kehilangan ayah. takut kehilangan ayah. Ya Allah pnjangkan usia ayah, kasihanilah dia sebagaimana dia mengasihani aku d waktu kecilku, amin ....



ayah...sobs.sobs. lusa balik.tengah sibuk packing barang.

6 comments:

NURUNRASHID said...

huhuhu..aku pun sayang ayah aku sangat2..oleh itu hargailah sementara masih ade :)

miss gorgeous said...

huu..betul2.sbg ank,jg aurat,jg batas p'gaulan, jg adab,akhlak, sbb skali kte rosak, kte heret ayh kte skali ke api neraka.nauzubillah...

♥Triple Nadya ♥ said...

cikgu adda miss u teacher, muahh

sheena said...

Really a great post.I liked it and i will share it with others too.
2005 Mitsubishi Eclipse AC Compressor

miss gorgeous said...

miss you too dear :)

miss gorgeous said...

thanks dear :)