sila klik jika murah hati :)

Tuesday, 31 July 2012

Alhamdulillah


Selama berada di UUM Sintok. Alhamdulillah perjuangan hampir berakhir. Tugas sebagai pelajar universiti hampir usai. tinggal lagi praktikal yang dah pun berlalu 1 bulan, berbaki 3 bulan lagi. pointer sem akhir yang tidak mengecewakan. Alhamdulillah aku tau tu semua rezeki Allah s.w.t nak bagi. Mungkin jugak ujian, siapa tahu kan? Buat ke sekian kalinya aku berbangga dipilih oleh Universitti Utara Malaysia untuk menerokai apa itu Ijazah Sarjana Muda Sains Pemutusan.. atau Bachelor of Decision Science. Sangat bersyukur dengan ketentuan ni. Bila dah pegi praktikal, kepuasan tu makin dirasai.. Bilanya dapat mengaplikasikan segala jenis alat atau teknik yang dah belajar dulu. Bibir yang menyebut 'UUM' juga.. tersenyum. Tak lekang. Hati.. kembangnya tak terkata. Terima kasih mak.. berkat doa mak, ayah jugakkk... terima kasih Allah, membentuk liku2 hidupku dengan indah sekali. terima kasih Allah, memberi aku ingatan yang baik terhadapmu di saat aku sedih, gembira, bersyukur....... Alhamdulillah......


2 comments:

saifuddin dan syahmi said...

Assalam..maaf nak bertanya ..dulu akak LI kat mana ye?

Anonymous said...

Akak cerita la pasal dec sc ni. Saya tenagh cari pasal industrial stats dgn dec sc