sila klik jika murah hati :)

Sunday, 9 June 2013

Masa untuk berfikir

Assalamualaikum. 

Hello peeps :) harini aku sakit gigi. Nk tumbuh gigi bongsu. Homegai tu pun nak bagitau? *rolling eyes* 
Ehem. 

Aku ni letih. Tengok korang yg suka sgt pos gmba2 kt media sosial smbil buat wajah comel. Grr. Tak jeleslah! Aku pun boleh, tapi malas. Buang masa nk upload, pastu penuh noti cakap "awk comelnyeee". Ekhem.

Upload gmba, org likes, org komen "comel", bangga diri, lupa diri, upload lagi dan lagi, pastu tak ingat dosa yg bersarang di media salah satunya berpunca dari perangai yg satu tu. 

Tak payah upload pun xpe sayangs...org tau awk comel. Tp jadilah si comel yg nafisah(yg bernilai). Aku pun try jugak. Tak buat mcmtu. Atleast try, daripada tak langsung? 

Kita takde sorang pun nak ke neraka. Betul tak...fitrah kita semua baik. Yerp, kita boleh ubah!


No comments: