sila klik jika murah hati :)

Saturday 26 November 2011

SALAM MAALHIJRAH :)







SalamMaalhijrah. Maknanya umur kita makin meningkat. Apa yang menghampiri ya? yep , kematian :)

tak mo cakap banyak. jika sepanjang tahun ni ada yang menyinggung perasaan yang tidak diperasankan oleh aku, aku dengan rendah hati mohon maaf sangat-sangat.


well, memang diakui hubungan dengan manusia paling payah dijaga, aku manusia biasa. selalu je kekhilafan tu mengintai-intai.


 aku jugak, hamba Nya yang tak malu. Dah buat salah, setiap hari mintak ampun daripada Nya, moga diampunkan, kemudian tanpa sedar mengulangi benda yang sama. MEMANG TAK MALU KAN? Harap-harap sifatnya Yang Maha Pengampun, Maha Penyayang tu dapat memaafkan aku.


Di Tahun Baru, Diharapkan anda semua, tanpa mengenal warna kulit mahupun gender, semoga tahun ini lebih baik dari tahun yang sebelumnya. amin :)



-

No comments: