sila klik jika murah hati :)

Sunday 16 December 2012

Today is 17 December 2012.

Orang cakap jangan banyak pikir. Nanti cepat tua. Orang jugak cakap, orang yang tak suka berfikir ni cepat nyanyuk. Ok compare those two statement ''orang kata'', i prefer # two. Biar tua asalkan tak nyanyuk. HOHO. Tua tetap tua. Masa berjalan setiap kali kita bernafas. Sesaat, dua saat. Dan oleh sebab itu, yup, kita semua akan tua. It is numbers that we cannot argue right? Sebab tu I Love Math. Tapi tak pasti la kalau Math tu suka I ke tak. Tak kisahlah. Yang pastu Mat suka I. *tetibe! Tadi bukak emel. And got this;


and also CELCOM. Thank you. Tak pernah lupa birthday aku. Terharu tauuu. (rolling eyes) . 
 Pagi tadi. Yup big thanks to celcom. hampir terlupa.Today is 17 december. almost near to my birthday. 
2 Birthdays a year. Tak tau la kesilapan teknikal yang bagaimana harus aku terangkan. Kat sijil lahir & ofkos i/c lain dari yang sebenar. Tapi the real birthday is not on the date yang Celcom & Maxis selalu bagi call & sms free tu. Actually it is ten days after the day. So bila dapat sms dan call free on the whole week tu, rasa sebu nak call orang. Sebab tak rasa best pun.


But the fact is, i love my birthday date! Motif? yeah. Betul. Orang maths memang suka ya amat berkira2.
Bayangkan orang tengah countdown untuk tahun baru, tapi aku countdown utk my birthday. See? I am exclusive! Thehehe. 


Saya Nor Syuhadah is 23 tahun ni =)
Huwaa. Old enough ke? Whatever. Ada makcik tu asyik cakap adik aku tu lah kakak aku. Nampak tak? Padahal adik aku 19, aku 22, 11bulan. hihi. Sorry adik. Kakak hang ni memang tak matang. Suka main-main. Harap maklum.

Then makcik tu cakap : La, ingatkan baru 19, anak makcik baru 19 tapi dah nampak macam 20, 21.
Aku: Err yeke. (malu2 kekeke)
Makcik tu: Ye betul. Bak 2 Kupang (sebab puji tadi) #Sigh.

Ok makcik tu sebenarnya taknak aku perasan sangat sebab tak elok la anak dara berangan kan. (ayat cover)

Tak kisahlah.Janji aku nampak muda daripada adik. Hiks. Sory again =P

Berbalik kepada tarikh2 tadi tu. Baru ja celebrate birthday, bangun pagi lusanya dah terasa tak best balik. Bukak je mata dah mengeluh " Uh.. Today I'm 24" 

Ok then. Never mind! Smile always, and you will always look young~

Hoyeah.. We are young ! =D




Thanks for reading! XD


No comments: