sila klik jika murah hati :)

Friday 11 March 2011

Tahukah kamu orang????

minggu ni adalah minggu malas sedunia. hah, npe wat muka tokek tertelan sambal belacan tu?? betullah.  klu x caya sila lihat bukti di bawah~



  Nur Azriati Mat
wei,,,rini da klas arena x?
Wednesday at 11:21am ·  ·  · See Friendship

  • You like this.

    •            Che' Nin Jr. ada la kan...mggu dpn je kot           xde
                 Wednesday at 11:23am · 

    • Nur Azriati Mat ye ke
      smngt ak x nk g

      Wednesday at 11:24am · 

    • Che' Nin Jr. haha.sme la kte..
      Wednesday at 11:24am · 

    • Che' Nin Jr. sdg lagi..eee
      Wednesday at 11:25am · 

    • Che' Nin Jr. akaun...adoi
      Wednesday at 11:25am · 

    • Che' Nin Jr. haha
      Wednesday at 11:25am · 

    • Che' Nin Jr. konklusinya:nk lepak bilik je arini ble x
      Wednesday at 11:25am · 

    • Nur Azriati Mat hahhahha,,,,g klas wei
      tup2 dia bg kuiz

      Wednesday at 11:27am · 

    • Che' Nin Jr. a aa..jgn ckp..aku da la terkial2 g arena 2...tpk da la ada quiz gk kn...atoi...
      Wednesday at 11:28am · 

    • Nur Azriati Mat yup
      arena sblom tpk

      Wednesday at 11:30am · 

    • Che' Nin Jr. arena sblm tpk????
      Wednesday at 11:31am · 

    • Nur Azriati Mat hhahaha
      selepas

      Wednesday at 11:33am · 

    • Che' Nin Jr. ceys..typing error rupanya
      Wednesday at 11:35am · 

Hah..betul kan???ekeke..actly bukannya minggu malas sedunia. tapi minggu aku yang malas sebenarnya. heyyyy....bangun la kau adah...sedar diri sikit. mggu depan da nk midterm tau!ee~okay. pasni belajar sungguh-sungguh. pasni tu bermaksud??? hee~ spe agaknya boleh percaya kalau namanya nor syuhadah binti saiddin tekun membaca buku. pelik tu. kalau tekun sangat tu maknanya bukan tekun membaca buku, tapi tekun menconteng yang entah apa-apa ntah.



tengok tu..lagu raya pun jadi...mamalia berdarah sejuk mana la agaknya ni ea..eh..korang nmpak ke pown??jap2,nk view jap...haha..memang kurang nampak.note ekonomi.(tbe2 je sem ni kne amik prinsip eko) spe2 yang specky 2 silalah g kedai cemin mata. tambah power atau tambah jela apa-apa yang kamu orang rasa patut..(sebabnya, bukannya duit aku pn..hee,ada kaitan ke di situ erk)

seingat aku la kan..dulu time duk hostel smis(iskandar shah high school) ada laa sorang junior ni tersangat la baek aty..selalu ckp mcm ni kat aku. err..aku petik sikit la ea.."kak adah! tido bersedia okay! " 

hah,wat lagi muka keretapi xde tayar tu~!!
erk???x phm ea..okay..beta jelaskan..ekeke.actually macam ni. kisahnya, tabiat aku ske tdo ngn buku. baca sampai tertido. (bajet kau rajin la baca buku kan adah..padahal baca pun takat 5 minit je pown..hu) so,junior aku ni,nur namanya (bukan nur amina versi nur kasih yea!) slalu tolong tarikkan selimut aku, (alahai rasa disayangi la plak.aish!) pastu keesokannya,siap bagi warning suruh aku tido bersedia.alahai rindunya~
macam ni ke gaya aku tido?tak  kot kan..esh...x lah. alu tido versi ala- ala perempuan melayu terakhir tau!tau3!wey...angguk la cepat! cepat2! buat jelah muka percaya...:P

okay lah!panjang berjela pulak aku mngarang. aha,spe2 yg kenal nur..(spe tah nme penuhnya) ckp kt beliau,aku kirim salam "assalamualaikum" ea..(kau bajet ade ke org nk bace entry ko ni adah??haha.dasar suka berangan!ank tokey pisang berangan la nie~)

ok.papaiiiiiyaaaaa......muah kamu orang! :D

No comments: