sila klik jika murah hati :)

Wednesday, 13 April 2011

berakhir sudaa midterm2 ku...sukaaa...:)

assalamualaikum.haha.tah hape2 aku ni kan??ske sgt update belog..padahal bukannya best sgt pn. werk! suka ati, peparu, jantung aku jelah...:P hari ni,,,12.4.2011 da tamat la sudah midterm aku sume..alorh...baru midterm je ponn...aiya! tak kira la...exam juge tu..ngee~td pagi...12-1.00 pm,exam subjek computer in decision making. ( nme subjek pelik2,padahal belaja wat database, wat sistem je..alahai..mmg northern u la..hehe) beberapa jam selepas itu, yakni jam 3.00 - 4.30 pm, exam computer modelling in business. ni pun satu lagii...belajar simulation je lah! mne pulak kait ngn bisness. tak faham betul minda saya ni..uhuh...okay! ape2 jelah.yg penting nk grad on time. nme subjek tidak lagi pentiing.kan3?? okay.cukup lah membebel.
beliau ini adalah antara mamalia2 yg sy sayangi.serius..ini bukan cubaan..mmg serius la sy syg beliau ini.cik ct zulaikha..sebab???well...kita syg org kena ade reason ke??x kot??sy syg lah org yg syg sy..:) thanks ika sbb berada d sisi d saat suka n duka..hihi..teliti betul2 wajah beliau.hehe.2 muka salah gne rumus time exam comp in bisness dec making tdii..hihi..layankan jelah..


tengok ape yg dye cuba tulis..








pv = fv ( 1 + i )^n. hihi.salah gune rumus katanya..



yea...dye ckp lagii.."ingatkn 2 yg nk score td!" T.T





ngehehe...hidup di kampus bersama beliau memang memberi makna..=)



ct zulaikha,143,,< + 3 = <3 lurve u..

4 comments:

SiCoMeLpUtEhStAr said...

ALA,,KAU DH XSYG AKU ADAH.!!KN3??HUHU..SEDIH..SOB3..

aku~ said...

haha.ngade.aku syg lah kwn2 aku.nnti aku upload gmbo ko je nk?1 entry khas utk ko.hehe.syg nuun juge lah!

SiCoMeLpUtEhStAr said...

haha,,gurau je.. tp kn,,kalo btol kau buat cm2,,t'haru beb..yes,!! aku tetap dihati kau.!! ilysm..haha,,senget,!!

aku~ said...

hehe!ngeng~