sila klik jika murah hati :)

Saturday 9 April 2011

happy2 dayyy~

entry ini d taip laju2 sebab tgh dlm mood nk study sebenarnya,tapi tangan gatal2 klik "diari budak comei" ni.errr..comei ke???well,,,,semua ciptaan tuhan itu adalah indah n comei2 yer...(ayt back up dri sndiri..hihi..:P )
banyak story heppiiii nk d share...:) tp,kte kontiniyuuu pas abes sume midterm yg mengusutkan kepala otak itu yea... :D

oiiih..ini otak2,bukan otak seperti yg d perkatakan..aish,sje nk uji tahap kelaparan la tu..



aku sekali pandang macam pokok kaktus tadi tau!tp 2 otak kiri n otak kanan yg d lukis utk describe kan perbezaan diorang..:P


jadi,anda otak apekah??aku yg ske berangan ni otak kanan kott..:)



jadi..betulkah aku otak kanan???



ouwh..otak aku slalu pada theta (0.5-4 Hz).hehe




tapi sekarang otak aku perlulah begini...exam oh exam....@_@









ok dah..adah..g baca buku.....
adah jawab~baiklah (smbil bwat wajah innocent)

trimas sbb sudi membaca! :)
papaiiiiiiiyaaaaaa........

No comments: