sila klik jika murah hati :)

Sunday 10 April 2011

mencium wangi ngn berdiri di atas duri??

ikhlas. ha aa...aku mengaku la, kelemahan aku adalah, bila aku hepi, aku x nk orang lain menderita atas kebahagiaan aku. tah la, ramai orang cakap aku keras kepala, stone..n yg seangkatan dengannya..tapi?? kenapa boleh rasa macam ni?? well...aku da cuba buat baik kot kt dia...cukup baik la, kalau orang lain agaknya da lame suruh blah cm tu je.. tapi,ehem! aku orang2 yg berwawasan tak perlu buat macam tu sebenarnya. (hehe,sempat  lagiii) maaf la. da lame makan ati sorang2.. makan dalam kot. study pun ley efek. kejam kan umat-umat akhir zaman ni?? kalau agak2 rasa dia tercipta utk anda, then,,, hold tightly lah! aku bukan perampas! sejak dari dulu aku begini. T.T omaiiiiigooodddd... kenapalah haih.... dah la.. pergila main jauh2 segala yg mengusutkan.... aku perlukan aku yang dulu... yang tahu apa yg aku perlu, apa yg aku nk dalam hidup.. ambik lah haiii kalau rasa itu milik anda. ambiklah. mungkin mmg bukan milik aku pun. mungkin ada lahhhh someday sesuatu yg bersepadan dengan aku, yg boleh melengkapi aku dengan kekurangan dia. mungkin. mungkin. mungkin. ya tuhan,...tiupkan aku semangat dlm mengharungi hidup nih...




                                 moga - moga menemui kesudahan yg baik-baik.insyaallah.. :)

ha ah..bukanlah bila da sedih baru nk ingat allah..tapiiii....bila kita sedih kan..kan...kan....hehe, actually dari situ kita tahulah..yg kita ni slalu je nk seronok...bila seronok lupa lah asal...berdoa pun ala kadar je.BUKAN ALLAH SAJE SUKA2 NK BAGI KITA SEDIH...INGAT DIA SUKA2 KE BG CIPTAAN YG PALING DIA SUKAI SEDIH TANPA MATLAMAT??? err..tanpa matlamat???err..maksud aku kat sinii...hikmah. a ahh..hikmah. mesti ade orang jemu dengar ni kan~"SETIAP MUSIBAH YG TERJADI ADA HIKMAH DI SEBALIKNYA" and,last2 blame Dia. astagfirullahalazim...mengucap la banyak2...bukan Dia sje2 wat hati kita sedih. Kadang-kadang kita lalai..Jadi dia turunkan musibah, supaya kita kembali mengadap Dia. Bukan sje suka2 kan?? Dia sayang kita,sebab tu Dia bagi kita something. well,masalah mematangkan kita kn?? fuhh,,


sebenarnya, aku menulis sebab nk ingatkan diri sendiri. yelah, bercelaru punya fasal..kena la motivasi sket hati tu kan..hehe.sabar...ye,tengah sabar la ni..moga2 tinggi menjulang la benteng kesabaran aku. :)








untuk spe2 yg rajin membaca entry ni,
dengan ini saya...

mendoakan anda semua bahagia2 selalu, dan dipermudahkan segala urusan...
err,doakan saya dapat dekan sem ni yea..hahaha! :P

:) syg anda!

4 comments:

Aidil Fadzil said...

Salam Ziarah...Doaku mengiringi di atas kewangian cinta n harapan yg ditekadkan...tq

cik syue said...

wsalam...trima kasih..doa mendoakan sesama kita.moga aidil dpt apa yg d hajati..:)

NURUNRASHID said...

AMIN..SMOGE KTE SM2 XLALAI DGN GODAAN DAN CBRAN YANG DIBERIKAN..

cik syue said...

:)
ye,mudah-mudahan nurun...:)